Sunday 25 August 2013

Sakit Batu Karang


Adakah Anda Ada 
1. Rasa Pedih Ketika Buang Air Kecil
atau
2. Rasa Loya dan Air Kencing Berbau Busuk
atau
3. Sakit di bahagian dekat Buah Pinggang
atau
4. Kencing kerap waktu malam
atau
5. Kencing bercampur Darah
atau
6. Bengkak dikeliling mata,tangan & Kaki
atau 
7. Tekanan Darah Meningkat



Cystone Boleh Membantu Anda


Batu yang terdapat dalam ginjal atau "Buah Pinggang" terjadi dari tumbuhan kristal halus dari beberapa jenis kimia. Kimia yang paling lumrah adalah kalsium oxalat, kalsium pospat dan yang kurang dikenali ialah asid uric, cystine dan magnesiam pospat ammonia.


Saiz batu karang ini ada yang halus seperti pasir dan boleh jadi sebesar bola golf. Kebanyakkan batu tumbuh membesar dalam ginjal, kemudian bergerak ke bawah ke dalam saluran kencing dimana ianya menjadi bertambah besar. Kesulitan akan timbul apabila batu-batu menjadi terlalu besar yang mengakibatkan ganguan kepada perjalanan aliran air kencing. Ini boleh membawa kepada penyakit dimana kuman-kuman akan merebak. Gangguan dan/ atau perebakan kuman itu akan mengakibatkan kerosakan ginjal, jika tidak diubati segera. 


Jangan Susah Hati Ia Boleh Di Rawat

Cystone

Sejenis perubatan herba dari Himalaya dapat membantu Tuan/Puan  


 Cystone mempunyai kuat anti-lithiatic (mencegah pembentukan batu karang) dan lithotriptic (larut batu karang) hartanah. Cystone menghalang pengumpulan, pemendapan dan penepuan lampau bahan kimia calculogenic seperti asid oksalik dan hydroxyproline kalsium dalam air kencing.  
Tindakan ini menghalang pembentukan batu karang. 


Cystone juga menguraikan keluar batu-batu kecil dari buah pinggang dan Menghalang  jangkitan pada saluran kencing. 
Cystone menormalkan pH kencing dan mengurangkabn rasa sakit semasa membuang air kecil. Antimikro akan melawan patogen kencing biasa yg mengurangkan rasa sakit dan anti-radang.


 


Cystone  membantu  mengurangkan keradangan atau bengkak uretra dan sakit semasa kencing atau kencing berdarah dan kena hyperuricemia (gout) 
  



Bahan-bahan utama dalam Cystone ialah Caltrops Kecil
Caltrops Kecil (Gokshura) membantu dalam pengurusan penyakit uro-genital seperti batu buah pinggang, jangkitan pundi kencing dan lain-lain jangkitan saluran kencing.  
Caltrops kecil menghalang pemendapan, pengumpulan dan penepuan lampau bahan kimia calculogenic dalam air kencing. Ia adalah ejen antimikrob mujarab.Pasanabheda (Saxifraga Ligulata) mempunyai diuretik, yg rasa sakit dan antimikrob  kerana kandungan lendir yang tinggi, yang mengurangkan rasa sakit, Pasanabheda melegakan dan melindungi tisu dalaman gatal-gatal atau radang. 
 Shilapushpa (Didymocarpus pedicellata) dikenali kerana harta antilithiatic, yang menghalang pembentukan batu karang. Sebagai lithotriptic a, Shilapushpa membantu melarutkan batu karang. Herba ini juga dikenali dengan sifat antimikrob.sirap. 




Cystone tidak  mempunyai sebarang kesan sampingan jika diambil mengikut dos yang ditetapkan.

Harga Sebotol hanya

RM 40.00










AMARAN Jangan gunakan maklumat ini untuk mendiagnosis atau merawat masalah anda tanpa berunding dengan doktor anda.

1 comment: